hygglo




då var det mondaymorning igen. Jag harhunnit med en kortis på jobbet. 7-11 känns lite väl lyxigt sådär på en måndag så jag fortsätter dagen med 3 timmars pyskiatrikurs och sen spenderar jag yttligare 5 timmar på jobbet. visst, jag kanske inte gör kullerbyttor för att jag tycker det är så roligt men, rolit å rolit, griser ska int ha rolit! 

Så sant som de var sagt, men det är sån rullians på cashen just nu. Jag bara spenderar! och på torsdag åker jag och min mor till Karlstad. Då blir det att kolla ut brillor och fixa pass och det känns som om det ligger en resa i närheten å å väntar på oss blekfisar.. å om det nu är så att även grisan ska få ha rolit och unna sig, då får man stå ut med dagar som denna! :)

Looking forward to it!



* * * *


Tack bästaste Johan för att jag och min bil slipper frysa på mornarna. Motorvärmare kan vara den bästa uppfinningen en människa skapat.. typ iallafall.

tack å bock, hyggligt av dej! 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0