I walk the line



min nyårsnatt blev hellyckad och jah älskar när jag och mina höga förväntningar får som vi vill!
Go mat, skratt, musikquiz, sångfåglar, dans, 12slaget, raketer, löften, champange, kramar och underbart bra sällskap förgyllde mitt årsskift. Jag är lycklig lottad! =)


över lag har min jul varit bra. hörde ni, Jag SOFIA Katrin Larsson sa att julen har varit bra.. känns rätt okej faktiskt! Nästa år hoppas jag på att få vara med mina nära å kära på självaste julafton. De var många år sen sist de.


Nu är det 5 januari och jullans födelsedag närmar sig. FÅr se vad jag hittar på för sköjjit!



nej, har inget mer på hjärtat. Tjoflöööööjt























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0