mer värt än guld



Jag är inte världens snyggaste, sötaste, snällaste, smartaste och absolut inte den mest perfekta på denna jord, jag är sällan nöjd med mitt utseende, sätt och prestation MEN just nu, förtillfället, i rätt lägen är jag glad över att jag är jag och att jag vet mina brister och mina gränser.


Jag har en familj som bryr sig, har en syster som är helt otroligt underbar, släkt som finns där, tak över huvudet och vänner som alltid ställer upp. Jag har inget att klaga över!
Jag vet vilka vänner som står mig närmast hjärtat, och vilka vänner man ändå kan lita på. Vänner man alltid kan räkna med, i alla väder! 

Jag har sagt det förut och säger det igen. Jag är lycklig lottad!!

MEN!! OM!! någon vän någon gång skulle bevisa motsatsen så är det defenitivt det sista den har gjort i mina ögon.. Jag hoppas att jag aldrig någonsin behöver uppleva det, utan att jag ska och vill kunna fortsätta skryta över hur bra mina vänner är! 


Idag fick jag höra nått av en av mina vänner som gjorde att håren ställde sig på min kropp, det fick mig att rysa i hela kroppen. Detta gjorde att jag gått och funderat hela dagen och fått mig att förstå att man aldrig vet vem och när man blir huggen i ryggen. Kanske när man minst anar..



Jag vet inte vad det är som händer här och vad som händer där, men jag vet att mina vänner är alldeles för dyrbara för att såra och förlora! Det är kanske det viktigaste av allt, att veta.

Ni är mitt guld





                            

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0