träskpadda eller köttgroda


herregud. Jag är imponerad över min uppdatering här på bloggen! feel the flow!



Just nu känner jag mig som en överkörd daggmask. Trött och ont överallt. Fast det har jag inte om jag inte känner efter jättenoga. Jag kan bli lite gnällig när jag är trött.. och hungrig!

Det har vart rätt mycket nu påsistone och mitt huvud sprängs snart. Jag älskar tanken av att snart kunna se hur världen ser ut. Nu går jag mest runt å fantiserar. Jag vet inte än om det är bra eller dåligt..


Nu lagar jag mat, snart dags för träning. Ska bli gött å komma igång igen! wiiehoo. Jag känner mig som en träskbadda också.
Ingen bra kombo, träskpadda och överkörd mask..


Idag har jag börjat skriva önskelista. Det verkar som om jag tycker jag ska få lite extra med presenter för att lindra min åldersnojja.. 22 år .. !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0