with every heartbeat



dagarna på Selma Spa va hur bra som helst. Scrubb&smooth var som balsam för själen och inte prata på frukosten. Den var en 8 poängare av 10 möjliga. Jag saknade yoghurt med vaniljsmak och socker. Skare va så skare!! Bilder på min enorma frullebuffé kommer sist.


Min helg har varit lugn och skön. Jobbat några timmar och spenderat desto fler i Karlstad med Lisa å Linus. Bio och mat på O´learys. Bion blev dock inte av eftersom våran planering inte va den bästa. När vi kom dit fanns det bara 3 platsr kvar och vi var 4, då bestämde vi oss för att se The girl with the dragon tattoo, men vi kom tio minuter för sent så den hann och börja.. Lite komiskt där! i hopp om att få spela bowling gick vi vidare till score men det va lika omöjligt att få kasta klot som att bit säj i röva för de var fullbokat hela kvällen. ha,ha. Det fick bli varsinn öl och cider och massa skitprat isället. Göttit tills min huvudvärk tog över. Game over för min del och det blev övernattning på herrhagen.
Nu på morgonen låg länge å väl och tänkte att det kunde ha varit min lägenhet. Men ung & dum så tackade jag nej.. men de går fler tåg, antar jag :)


När jag kom hem hade min far varit här och satt upp mitt vitrinskåp. Nöjd tjej!! Nu är det inte många kvadrat kvar att fylla här i min enrummare :)



På tal om det så hoppas jag på att få komma iväg på synundersökning under veckan. Jag är helt 100 på att jag kommer bli glasögonorm.. igen.. gryyyymt !



näe, tjollahoopp tjollahej!




portion nr 1





portion nr 2.

Jag vet, jag äter som en häst, men ibland gillar ja de.. bara ibland ;) 



 

varsinn ansiktsmask fick det bli på spa´t också.. Sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0