wouldn´t it be nice



Jag är glad, gladare, gladast. Visst, solen skiner inte på mig idag men jag är glad ändå! Jag har massor av anledningar att vara glad för och jag tror att allt och alla har ett finger i spelet.

De går bra nu! =) =)



Helgen har varit upp och ner. Fördelarna och det possitiva drar upp det dåliga. Elina har varit hemma under helgen och gjort mig sällis. Gytt" saknar bruden när hon är borta. Varit hos Tate och robert och gjort debuten i deras bastu, det var absolut inte sista gången jag satt där kan jag lova. Oavsett om dom vill eller inte. LYX! jag vill också ha hus å bastu! Lite avis är jag.. inte så lite heller faktiskt!

MEN, jag får ju inte glömma att jag har en liten 1:a på storgatan! Den är bra den när havet stormar.


Jag hoppas på att få hämta mina ögon under veckan så jag kan börja köra bil och jobba på riktigt igen.
Nu ska jag hoppa i mina träningskläder och invänta Robert som blir min privatchaufför ikväll. jag har de bra ändå =) 



 






Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att höra att det går bra! :)

2012-01-24 @ 19:14:51
URL: http://liilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0