15 juni tvåtusentolv

 
 
i fredags blev det brännboll som planerat. Vädret var inte på vår sida hela matchen ut så vi fick avbryta och gå till uwån å äta istället. inte mig emot :)) Sen vidare till lelltvåa för att fortsätta umgås, drog vidare till bryggan. Kvällen var lyckad och jag hade trevligt. trots att Robert kunde ha tagit livet av mig under matchen. Järnröret gjorde ett fint swichljud närt det flög förbi mitt kloka huvud.. men I still alive! 
 
Lyckades även ta sönder min hemnyckel, men det är tur att ja delat ut mina extranycklar så jag kunde få min skönhetssömn hemma i min säng ändå =))
 
 
 
 
 
Nu ligger jag här, bakis som ett svin. Igår firade vi Jennie på hennes 35 årsdag.
Vågar påstå att jag skrattade hela kvällen. Vilka jävla ägg som va där! 
Det var exakt vad jag behövde. tack alla inblandade och tack jennie för att jag fick vara med å delta ;-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0