Bilköp

nu när jag inte har haft bil hat kroppen fått lida. Cykeln har varit min bästa vän och mina ben har fått tagit skiten. Jobbigt men välbehövligt.
 
yepp, snart två veckor utan bil men idag kan det bli ett bilköp.
 
 
Jag vill och ska inte skryta,  bara tillrättavisa er som säger och tycker att jag är snål.

jag har bott i tre lägenheter, alla är betalda kontant. Jag har "renoverat " alla lägenheter för MINA pengar, jag har köpt nya möbler för att fylla upp en tre rummare, för MINA pengar, jag har köpt en liten bil så jag kan ta mig fram och åkter, kontant. jag har sålt den bilen för att köpa en större, bättre, säkrare och nyare bil FÖR MINA EGNA PENGAR SOM JAG HAR JOBBAT IHOP, ändå kommer jag ha pengar över och sist men inte minst, ser jag till att min familj och mina vänner har det bra.
Det handlar inte om att skryta över vad jag har och inte har, men jag blir lite ledsen när folk säger att jag är snål.  Jag är inte snål, snarare ekonomisk om jag nu måste bära en titel. Jag lägger pengarna på det jag själv vill och behöver. Jag unnar mig det jag vill ha och jag kommer passa på att göra det så länge jag kan. Stör er eller inte, men kom inte å säg att jag är snål..
 
 
Jag har inte miljoner, men med mina vänner och min familj känner jag mig riiiiikast i väääärlden!!
 
 
så, nu har jag fått detta sagt, en gång för alla.

Kommentarer
Postat av: M

Meen du "Va köst skinkan?!" ;) Haha, nejda! You go girl!!

2012-07-01 @ 21:23:23
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0