14 juni tvåtusentolv



 Trött när klockan ringde, trött efter lunch och ännu tröttare nu, halv 7. Vet inte varför jag går runt och känner mig som en zombie hela dagarna.  Men hittills har det varit en bra dag ändå =)

Min sköterska gav mig beröm på jobbet idag, läkemedelsprovet satt som ett smäck och resultatet kunde väl inte ha blivit så mycket bättre.  1 fel på två prov var mer än godkänt tyckte hon. Jag är också nöjd, fast jag borde klara det här proven felfritt, efter 3,5 år! Men det känns så bra att få bekräftat av någon som kan att man faktiskt kan. Krånglig mening men det blev bra i sluteeee.


Nu ska jag hoppa i duschen och sen sätta på rena sängkläder, gött! min lägenhet har blivit rena rama pippstället nu på senare tid. Min lägenhet lånar folk i smyg när man är lite s-s-sugen. 
 

Tillägger (!) att självaste jag inte befinner mig på plats då utan letar mig annan sovplats!
 Ibland är jag bara för snäll.. =)))    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0