somebody to love




åh vilken grym bröllopsfest marie och tobban hade i lördags! Go mat och dryck, tipspromenad, fina tal och dans ända in på morgonen. Halv 5 kröp jag ner i sängen och john blund tog mig med storm.
Söndag morgon var inte lika rolig, vaknade halv 9 med världens värsta huvudvärk. I med ipren och somnade om. Vaknade halv 12 med universums värsta huvudvärk, I med mer ipren! Sen gjorde kebabrullen sitt och jag blev människa igen. Kvällen bjöd på BB-final med en hög blåbär, chips och dipp. Bra kväll!!



En dag på jobbet var kanske inte vad jag behövde idag kanske men I made it!

** *

på tal om bakfylla så missade jag förmodligen världens roligaste personalfest men vad gör man,. Jo men ser till att det blir en till inom en snar framtid!! yeay!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0