student o 20 årskalas



Min gamla kropp har visat klart och tydligt att den inte fixar tvådagars. Min söndag var inte att leka med, trött, bakis, halsbränna, ett uselt humör och ett kortpass på jobbet. Gick bra men på måndagen vaknade jag aldrig men jag lyckades känna efter och insåg att jag faktiskt hade ont i halsen och feber. Jag skyller på Linnea Eklund som lurade i oss både 3 och 7 snappsar koskenkorva på  kalas lördagkväll. ufff..

MEN!! jag hade kul! En riktigt bra helg. På fredag firade vi Abbe på studenten, sen parken, som inte va lika rockigt. Kan säga, med handen på hjärtat att det var sista året jag var till parken på studentfredan. Min tid är förbi..



Nu blir det mat och sen jobbet. Borde dra fram snabeldraken men jag antar att dammråttorna ligger kvar imorrn också.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0