13 mars



dan föredopparedan, imorrn smäller det. 22 år! fan, inte okej alltså!!

Ska trotsa min djupa ångest och gå utanför väggarna och ta en cykeltur innan jag trampar vidare till asplund.


Den senaste veckan har jag lagt om mina matvanor och framför allt mina val av mat. Lite nyttigare än tidigare och min frukost består inte alls längre av smörgås och oboy. Efter typ 12 bryter jag denna vana och har istället tagit en torr hård j'vla smörgås med en svettig liten ostskiva, keso och ett glas juice, men då är jag fan hungrig efter 3 timmar också.
Något som också ska tillläggas är att jag äter min matlåda kl 11 istället för 1, (Vilket jag aldrig trodde skulle hända) OCH jag äter kesella som mellanmål runt 2 tiden..

va fan blir det med mig.. 22 års kris or what? mamma hjäääälp!!  :S


men mina smaklökar älskar fortfarande tortellini med broccolimix och smält cheeeese! Nöjd som satan! =)

nope, dags att trampa iväg.
ciao











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0