4mars och 30 årskalas



Torsten Flink och Jörgen Brink. Jag blandar ihop dom där. 
Men nu vann iallafall Jörgen Brink vasaloppet för 3:e gången och nytt rekord med 16 sekunder.

Finns ingen så ointresserad som mig men just nu, just idag har jag koll. (kanske för att jag skriver det kommentatorn säger). Medan folk sliter i spåret ligger jag o soffan och äter kall kebabrulle med extra sååås :))


Ska piggna till efter gårdagens kalas i metallstugan. Lunna firades rejält och många goa magskratt blev det. Love it! Gillar dock inte tillståndet jag är i just nu. Känner mig som en överkörd krabba. men jag ska piggna till och åka söderut. Moster längtar ihjäl sig efter Alexander och imorrn blir det lite shopping :))


pussåkläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0