åttonde mars



Internationella kvinnodagen. Kvinnorna tjänar fortfarande 93% av männens lön. Det betyder att vi kvinnor ska gå hem 15,53 på dagarna, annars jobbar vi gratis i 7 minuter!!

Jag gick då inte hem sju minuter i fyra idag. Jag skulle ha slutat klockan två men fick jobba över till kvart över 6. Vilket gjorde att träningen inte hanns med och nu ligger jag med dåligt savete.. MEN min igentäppta näsa är mer än glad för det. Jag sov med öppet fönster igår natt och en förkylning fick jag för det, så det är bara att tacka å ta emot och gilla läget.

Imorrn blir det fredagsmys och på lördag blir det grillpremiär. Kommer bli en grym helg, och nyktert! fyyyyfarao vad gôtt!!



Någonstans i detta informationsrika inlägg måste jag klämma in att jag fick mitt schema förlängt. Because I´m worth it! 
 
=)

eftersom mamma har bytt dator var jag där och la över mina gamla bilder på min dator.
Hittade detta kortet från nyår 06





En gång i tiden va man slät och fin .. fått alldeles för många skavanker på senare år :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0