första mars




Jag kämpar, sliter, svettas
Jag kämpar, sliter, svettas
Jag kämpar, sliter, svettas men den enda gången du är nöjd är när jag går ner..
... till tvättstöga =)


Varför gör man bara tråkiga saker när man väl är ledig? Det är ju då man ska äta allt gott som finns, ligga i soffan å dega, bara gå runt i sina mjukisbrallor vara utan Bh och vara slafsa runt å va allmänt ofräsch å ful.

att jag är ful kan jag inte rå för men tvätta på en ledig dag är fan inte roligt och inte alltid frivilligt. Tvätthögen var högre än mount everest..

Jag ska sätta på mig jeans, bh och en jumper. Slänga på mig ett bättre ansikte, slänga i en maskin och gå till min far som bjuder på europas goase korvstroganoff idag klockan 12. Göööött! Nån lyx och service ska man att ha.. Världens bästa pappa är han!

Förövrigt sov jag 13 timmar inatt. La mig i sängen med datorn igår. Somnade framför den klockan 8 å vaknade idag jämt före 10.. Sliten pussy.


nej, häjj



så här ska se det se ut när jag är ledig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0