sjunde mars




Nu börjar jag bli riktigt trött på det här mjäket!
Det har visat sig klart och tydligt att historien har tagit fågelvägen... eller omvägen men missat några jävligt viktiga avfarter rättare sagt.


Jag har varit ärlig och uppriktig (som många andra) och det har inte uppskattats så jag tänker inte lägga en gnutta energi på det här. PUNKT  och SLUT!


* * *

På tal om nånting bra så var jag uppe med tuppen imorse och gick ut på en prommis, ätit frukost, lagat mat och duschat. Träningen från igår har satt sina spår i röv och lår. Efter måndagen shopping tur och ett besök i ginas provhytt får det bli en ändring på denna dallriga och bleka kvinnokropp. Jag visste väl innan vad en cellulit va, men inte att jag hade så obeskrivligt många!!  Den chocken kom som ett brev på posten och med den kniven i ryggen gick jag ut med ångest och en plan om att ändra livsstil, som ska bli betydligt bättre. Jag började igår och Rom byggdes inte på en dag!
Nu kör jag!! ;)



nu jobb!

tjohoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0