tjugofemte mars



min lediga helg har spenderats på bästa sätt! när jag kom hem efter jobbet på fredag var godisskålen påfylld och våffelsmeten var gjord. tog mig en dusch och la mig i soffan. Gött.

Men själva gräddningen av våfflorna slutade i kaos som vanligt. Brandlarmet gick och de två första våfflorna blev svarta. Lägenheten full i rök och efter ett litet dampröck blev det en brandvarnare mindre! hahah, jag kunde inte sluta skratta och jag fick lite trätt, men orkade jag sluta skratta för det?? ha,ha neeeeeej..


Lördag blev det en springtur i snigelfart. men we made it!  sen blev det solen en stund och sen göra sig redo för att åka till Linn där några laddade upp för kvällen. Värmullen fick finfrämmande men maten var bedrövlig äcklig och fet så Jullan fick pengarna tillbaka och jag lämnade mer än halva tallriken med magsmärtor som jag fick dra på hela kvällen.

Besökte mr Hammar under kvällen också, och där fick det bli cola och en djupa diskussioner om kroppshår, ska killar ha hår under armarna, JA eller NEJ?! Jaaaaa!!
Stefan berättade i detalj hur han rakade sig på kroppen, från topp till tå och sen frågade han om jag ville slicka honom under armarna och då stendog diskussionen.

Kvällen avslutades hos mig med påskmust och söffhäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0