botox är inte min hobby



något fick mig på ett otroligt dåligt humör..

Och när jag är det då handlar jag som tröst. Råkade gå in på Elises, Elses (?) tyger för första gången och hittade denna ursnygga vas. (bild nedan) Två sånna fick det bli, är också på ett sånt humör då jag känner mig fulast å fetast i hela världen och ingen i min ensamhet sa emot så jag åkte ner till hälsan å köpte ett nytt gymkort. Sen ner till vikingen och hämtade ut min bikini som hande kommit, som för övrigt var dretful och för stor!! Alla har inte sillikon i bröst och läppar och defenitivt inte jag så skicka inte en bikiniöverdel som nån jävla playboy brud med F kupor Kunde ha. Jag skulle kunna strypa den där jävla muppen på hm som ens skickade den till mig..

vilken värdelös dag!

Ska sätta mig och titta på mina fina krukor som jag är nöjd med. Detta ska jag glädja mig åt. De är mina mina mina!!














ska glädjas åt mina nya joggingskor också =)



Nöjd Tjej är vad jag är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0