15 mars tvåtusentolv


Jag fick nyss smset " Grattis i efterskott Sofia, du fyllde 30 va?"
                                                          -  Hannah Igelfelt, hon är modig hon.




trots min höga ålder hade ja en bra dag igår. Den började med en cykeltur till albin och sen en promenad med schulija. Sen hem till ett dukat frukostbord.  Det är service det! :)

och igårkväll blev det goo mat hos mor. Fick presenter och åt tårta. Nu sitter ja här i min lila jumpsuit som jag fick av mosters penntrôll. Nöööjd som satan!














Ja fick ett par urläckra, höga shorts av världens bästase Elina och Julia. <3 Kort kommer imorrn!
och till veckan får jag mina nya solglasögon av far i present. Wiiihoo



Det här fina kortet fick jag av Alexander





tänk, han vet vad moster vill höra han. Han är inte ens 1 år. Ja blir så imponerad.






Jag, Sofia Katrin Larsson säger tack och bock för de här 22 åren. Nu slutar jag fylla!
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0