bitterfitta

va det någon som la märke till mig bitterhet igår, Sken den igenom?
Idag tror jag att jag är aningen piggare. Idag är det gymmet med Julia och sen ska vi slänga i nya slingor i mitt bruna hår. Innan den andra juni ska jag vara blond, då vankas det bröllopsfest och andra roligheter!! Looking forward to it!!
å snart fyller mosters lillkille 1 år! tiden har gått så fort. Hans första kalas blir hos mormor nästa helg. Måste försöka få tag på en snickarbänk innan dess. En anledning till att få åka ner å handla lite annat smått & gott också. Måste få tag på ett orange linne.. jajaja, dää löser sää
förresten, dämpade jag min bitterhet igår med att beställa en bikini från nelly.com. På tok för dyr men då ska den fan va fin också annars kan nelly ta sig i röven. sö  dä sö.
Ser verkligen fram emot min löning som kommer den 27. Dubbellön känns helt okay, Cash is king!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0