Bra(k) skit

här sitter jag med tummen i röva och plackers mellan tänderna. Jag försöker rensa bort allt som fastnad dom senaste dagarna.. Rätt gött faktiskt. Specillt att få bort riskorna från i söndags som gömt sig bakom tänderna längst bak, visdomständerna som Maud Byström på tandläkaren kallar dom. Hon skulle få hjärtstillestånd om hon såg allt jag plockat ut.
Nog om detta.
Idag har vi storstädat. verkligen! Från golv till tak PLUS med stora bokstäver, trappuppgången, men bara våran del. De andra får Linusson stå för.
och på tal om träning så får hälsan och skogen vila från mig idag. Har varit allt för aktiv där ett tag. För självaste mig är det dock ingen vila, tvätten hänger sig tydligen inte själv och duschvattnet kommer inte till soffan å häller det över mig, inte heller putsar mina fötter och filar mina tår.
Nej Sofia, ta märrä röva di å gååå...
bra skit, svempa gillar det också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0