Möhippa alaGlans



jag skulle kunna skriva en hel novell här idag, men jag tänker inte dela av mig av allt och absolut inte om allt som hände på Maries möhippa igår å inatt.

Vilken underbar dag! kidnappning, frukost, öl, outfits, fotografering, låtinspelning, loppis, älgbuss, grogg, paintball, fest, carneval, regn, vin, solsken, barfota, mat, lek, gråt, dikter, superhemlisar och listan kan göras hur lång som helst.

Lisa och Fia har gjort ett fantastisk jobb och lyckats underhålla oss på bästa sätt!
Nu är det bröllopsfesten kvar å den kommer bli lika grym!!!  Det ser jag famemot =)


 ** *

idag har trollet haft 1 årskalas. Han första år. Jag blir tårögd när jag tänker på va fort tiden har gått. 365 dagar sen jag grät glädjetårar nere hos malin. Man kan ty säga att alla tog en grogg för varje tår jag släppte. En rejäl fest med en rejäl bakfylla resulterade det i..

Fisen fick en trehjuling med tak av pappa. Världens lyx ju. Kingen själv. Sån vill ja mä ha.
Jag ska iallafall köpa mig en ny kärringräcer till veckan sen ska jag och Linda O ta oss en tur till Karlstad. Min röv värker redan!!


nopp, nu blire duschen och soffan. Laddar upp för BB med kroker och cola. Imorrn är det "utbildning" på ÄBC som gäller....gäsp..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0