the vow


jag är ingen bitterfitta längre. Jag fick mina paket från nelly.com och från hm imorse. Så nu är ja två bikinis och en klänning rikare. TAck för det Soffan! =)

Fixade även Alexanders present igår. Hoppas den kommer imorrn eller på torsdag. Han kommer bli nöjd, morsan å farsan också.

* * * *

filmen The vow, va säger man? tjöt som en gris som vanligt men den här gången skar det i hjärtat.
Har sett den två gånger nu och en tredje blir inom kort med Bobo, vi kommer gråta floder som vanligt. Becca är ett bra tjutsällskap.

ååh Channing Tatum, han skulle gärna få hålla mig sällskap en natt!



Kommentarer
Postat av: Elin Norberg

Har du sett The lycky one då? :) Den är så fin!

2012-05-23 @ 19:19:12
URL: http://elinnorberg89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0