livet bland flyttkartonger

 
blogg.se är fortfarande lika segt och jag är så nära ett psykbryt från helvetet. Jag funderar på att gå över till myshowroom men jag tycker det är lessamt att lämna alla mina viktiga och betydelsefulla blogginlägg från förr. På den tia då en va litten. Jag får fundera ett tag til.
 
 
Det var ett tag sen jag lämnade ett spår, men I´m still alive. Jag har lämnat storgatan för att prova på livet som husägare. Det är på Enbärsvägen jag håller hus numera. Jag älskar det och jag måste tacka alla mina underbara vänner som hjälpt mig på ett eller annat vis för att komma hit. Allt från min beslutsångest till bestämandet till packning till bärandet till renovering till flytt till välkomspresenter och till glädjen jag går runt och bär på.. Tack ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0