Imorrn är det jag som är kuuuung

 
yepp, eftersom det är älgjakt imorrn så har jag målat naglarna chockrosa, noppat mina ögonbryn och rakat benen för Tänk om Han med stort H är där för att möta mig. Nån snygg jägare med en lysorange stora enso keps. Jag skulle falla på plats.

 Jag har laddat upp diskbänken med mat.. Mitt stora MEN enda problem är att mina latmansblåsor jag fick på pekfingret när jag skalade potatis på hyttgården förut kommer bli ivägen när jag ska hålla i korvbrödet imorrn.. och jag kan inte byta hand för där är muggen med oboy.. jaja, det får lösa sig.
 
Eftersom Johan redan skjutit sina älgar så ska Flanders få äran att ha med mig på min jaktdebut. Jag kan inte vara annat än glad för hans skull.
 
 
jag är redo för en dag i skogen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0