6 september

 
Igår slet jag som ett djur. Jag skulle förklara skillnaden mellan blogg och facebook för mormor, 72. Inte gjort i en grisblink. Och till slut blandade hon ihop allt och jag la ner.
 
Fick iallafall favvomaten, torsk å spenat. Sen kollade vi på gamla kort. Alltid lika roligt. Hittade ett kort på mig, sanna Tomas och Marcus. Scheisse hur vi såg ut!!!? Borde nästan lägga ut det och visa bara för att.. men jag avstår.. Komiskt.
 
 
Efter det bjöd jag födelsedagsbarnet på pizza. Romantikern har tänkt till som vanligt. Pizza å försenad present. Va blir det med mig? Det blir bättre, det har jag lovat :)
 
* * * 
 
Ledig helg. 3 ledig dessutom och på lördag vankas det 50 års kalas för mamma!
 
 
Ursäktar mig för ett flummigt inlägg men det blir lite hipp som happ när man inte vill och vågar slappna av och tänka efter. Ännu en dag där en viss person har gjort mig trött och direktdretlett. Nu skriker tvättstugan efter mig, och därefter träning!
 
 
 
Grattis på din dag, D
 
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0