I maybe think to much

 
 
uppe med tuppen idag. Fram med trasan och skurmoppen och på med musiken. 1,5 timme efter var det klart. Golven blänker lika fint som WLF:en gjorde förra veckan och dammtussarna som jag gömt i hörnet bakom dörren är nu som bortblåsta.Sen blev det chill i solen. Jag tror tillochmed att sumobrottarkroppen fick sig lite färg. Sommaren är på vääääääg!!

Om vädret tillåter så åker penseln fram imorgon. Ytterdörrarna ska äntligen få bli vita. väntar med spänning på att pappa ska be mig om tillåtelse om att få börja med soldäcket. jag vet att han längtar.... eller??
 
 
* * *
 
igår skrev systeryster att Alexander säger motter Ia när han ser mig på kort. Låter löjligt men man blir så stolt och rörd och jag blev lite blöt i ögan söm man säg.  Det är killen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0