livet på en pinne

 
min träningsvärk är brutal. mina ben värker och min rygg skriker efter massage. Eftersom jag inte har någon som kan knåda skulle jag behöva ta av mina armar och göra det själv.
 

Efter månader i en svacka är jag åter på styrkan och det känns verkligen så rätt. Jag är igång igen och motivationen är på topp. Det är så jävla kuuuuul!! Nya träningkläder och skor inhandlas och gav mig en extra kick där bak.
Unnade mig en ny jacka från Nike också och nu är jag in löööv.
 
..på tal om kläder så fick jag en order om att fixa appen snapchat! Där var det inte påklätt iallafall!! halleluljah moment va roligt!! synd att man bara hinner vila ögonen i 10 sekunder. 
 
* * *
 
Till helgen vankas det 30 årskalas för Jocke i Karlstad. Kommer förmodligen inte bli grisfest och balla ur som det gör här hemma men fira, det ska vi!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0