only a dead fish follow the stream

 
 
Nystart 5.0, yepp. *Från alla håll, från höger till vänster, upp och ner, hit och dit.
det har varit en jobbig tid, det är en jobbig tid och det kommer bli en jobbig tid men what, I´m still alive och kommer överleva också. Det krävs liiiite till den här gången för att jag ska brytas ner, försvinna och spolas bort. Jag är så gott som tillbaka där jag en gång var och starkare än någonsin. Glädjen, positiviteten, energin och framför allt motivationen är på topp igen.

 * * *
Mina nya träninsskor gjorde debuten idag och jag är nöjd.  Träningen flyter på bra nu!
och när vi ändå pratar glädje tänker jag berätta hur nära sommaren är och hur många skratt och minnen den kommer skapa.

Pink
Turkiet?!
Student
summerburst
Gyllene tider
ev en tripp neröver i landet.
kommer blir gryyyyymt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0